Originalspråk | finska |
---|---|
Tidskrift | Ainedidaktiikka |
Volym | 5 |
Nummer | 1 |
Sidor (från-till) | 66-84 |
Antal sidor | 19 |
ISSN | 2489-5636 |
DOI | |
Status | Publicerad - 2021 |
MoE-publikationstyp | A1 Tidskriftsartikel-refererad |
Vetenskapsgrenar
- 114 Fysik
- 516 Pedagogik
Maija Nousiainen, Mikko Kesonen, Karoliina Vuola
Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Originalspråk | finska |
---|---|
Tidskrift | Ainedidaktiikka |
Volym | 5 |
Nummer | 1 |
Sidor (från-till) | 66-84 |
Antal sidor | 19 |
ISSN | 2489-5636 |
DOI | |
Status | Publicerad - 2021 |
MoE-publikationstyp | A1 Tidskriftsartikel-refererad |