Arts as School programme promoting cultural and social interaction in children's harmonious development: Principles and practices of the MUS-E 'Arts at School' programme

Inkeri Ruokonen, Ulla Salomäki

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

    Originalspråkengelska
    Titel på gästpublikationHaridus kui dialoog mitmekultuurilises ühiskonnas : artiklite kogumik = Education as a dialog in multicultural society : Education as a dialog in multicultural society
    RedaktörerMaia Muldma, Leida Talts
    UtgivningsortTallinn
    FörlagTallinn University
    Utgivningsdatum2012
    ISBN (tryckt)978-9949-29-033-8
    StatusPublicerad - 2012
    MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
    EvenemangRahvusvaheline konverents Kasvatus mitmekultuurilises keskkonnas HARIDUS KUI DIALOOG MITMEKULTUURILISES ÜHISKONNAS - Tallinn, Estland
    Varaktighet: 24 mar 201124 mar 2011

    Publikationsserier

    NamnEducation in multicultural environment
    Volym v. 3
    ISSN (tryckt)1736-6534

    Vetenskapsgrenar

    • 516 Pedagogik

    Citera det här