Conceptual Patterns of Changes in University Students’ Explanations During DC-Circuit Tasks

Terhi Mäntylä, Tommi Petteri Kokkonen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på gästpublikationRethinking Learning in the Digital Age Rethinking Learning in the Digital Age : Making the Learning Sciences Count : 13th International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2018, Volume 2
RedaktörerJudith Kay, Rosemary Luckin
Antal sidor4
UtgivningsortLondon, UK
FörlagISLS International Society of the Learning Sciences
Utgivningsdatum2018
Sidor1117-1120
ISBN (elektroniskt)978-1-7324672-1-7
StatusPublicerad - 2018
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangInternational Conference of the Learning Sciences - London, Storbritannien
Varaktighet: 23 jun 201827 jun 2018
Konferensnummer: 13
https://icls2018.com/

Publikationsserier

NamnComputer-supported collaborative learning
ISSN (tryckt)1573-4552

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här