Consistency or Complementarity? Optimizing Multi-Channel Selling Based on Online Click-Through Data

Essi Pöyry, Petri Parvinen, Richard G. McFarland

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på värdpublikationProceedings of the 47th Annual Hawaii International Conference on System Sciences
RedaktörerTX Bui, RH Sprague
Antal sidor10
FörlagIEEE
Utgivningsdatum2015
Sidor3278-3287
DOI
StatusPublicerad - 2015
Externt publiceradJa
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAnnual Hawaii International Conference on System Sciences - Big Island, Förenta Staterna (USA)
Varaktighet: 6 jan. 20149 jan. 2014
Konferensnummer: 47

Publikationsserier

NamnProceedings of the Annual Hawaii International Conference on System Sciences
FörlagIEEE COMPUTER SOC
ISSN (tryckt)1060-3425

Vetenskapsgrenar

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här