Digital tools in home economics education, really? Carrying out a collaborative project for developing learning tasks with the support of digital tools

J. Taar, Kristi Koppel, Päivi Palojoki, J. Rendahl, G. Åbacka

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på värdpublikationINTED2022 Proceedings
Antal sidor8
FörlagIATED Academy
Utgivningsdatum2022
Sidor7414-7421
ISBN (elektroniskt)978-84-09-37758-9
DOI
StatusPublicerad - 2022
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangINTED2022, 16th annual International Technology, Education and Development Conference
- Online
Varaktighet: 7 mars 20228 mars 2022
Konferensnummer: 16

Publikationsserier

Namn16th International Technology, Education and Development Conference
FörlagIATED
ISSN (elektroniskt)2340-1079

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här