Enhancing Scientific Literacy through the Industry Site Visit

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på gästpublikationMultiple literacy and science education : ICTs in formal and informal learning environments
RedaktörerSusan Rodrigues
Antal sidor15
UtgivningsortHershey, PA
FörlagInformation Science Reference
Utgivningsdatum2010
Sidor225-239
ISBN (tryckt)978-1-61520-690-2
ISBN (elektroniskt)978-1-61520-691-9
StatusPublicerad - 2010
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här

Lavonen, J., Laherto, A., Loukomies, A., Juuti, K., Kim, M., Lampiselkä, J., & Meisalo, V. (2010). Enhancing Scientific Literacy through the Industry Site Visit. I S. Rodrigues (Red.), Multiple literacy and science education: ICTs in formal and informal learning environments (s. 225-239). Hershey, PA: Information Science Reference.