Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

Originalspråkfinska
Titel på gästpublikationMari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään : Tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet
Antal sidor6
UtgivningsortHelsinki
FörlagValtioneuvoston kanslia
Utgivningsdatum2018
Sidor81-86
ISBN (elektroniskt)978-952-287-606-5
StatusPublicerad - 2018
MoE-publikationstypEj behörig

Publikationsserier

NamnValtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja
Nummer2018, 53
ISSN (elektroniskt)2342-6799

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här

Vainikainen, M-P., & Hotulainen, R. (2018). Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa. I Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään: Tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet (s. 81-86). (Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja; Nr. 2018, 53). Helsinki: Valtioneuvoston kanslia.
Vainikainen, Mari-Pauliina ; Hotulainen, Risto. / Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa. Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään: Tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet. Helsinki : Valtioneuvoston kanslia, 2018. s. 81-86 (Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja; 2018, 53).
@inbook{8d154f379a1c45339e79673dbaef936b,
title = "Erityist{\"a} tukea saavien oppilaiden osaamisen ja min{\"a}k{\"a}sityksen kehitys erilaisissa luokissa",
keywords = "516 Kasvatustieteet",
author = "Mari-Pauliina Vainikainen and Risto Hotulainen",
year = "2018",
language = "suomi",
series = "Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja",
publisher = "Valtioneuvoston kanslia",
number = "2018, 53",
pages = "81--86",
booktitle = "Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtym{\"a}{\"a}n",
address = "Suomi",

}

Vainikainen, M-P & Hotulainen, R 2018, Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa. i Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään: Tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet. Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja, nr. 2018, 53, Valtioneuvoston kanslia, Helsinki, s. 81-86.

Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa. / Vainikainen, Mari-Pauliina; Hotulainen, Risto.

Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään: Tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet. Helsinki : Valtioneuvoston kanslia, 2018. s. 81-86 (Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja; Nr. 2018, 53).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelProfessionell

TY - CHAP

T1 - Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa

AU - Vainikainen, Mari-Pauliina

AU - Hotulainen, Risto

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - 516 Kasvatustieteet

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

T3 - Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja

SP - 81

EP - 86

BT - Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään

PB - Valtioneuvoston kanslia

CY - Helsinki

ER -

Vainikainen M-P, Hotulainen R. Erityistä tukea saavien oppilaiden osaamisen ja minäkäsityksen kehitys erilaisissa luokissa. I Mari-Pauliina Vainikainen, Meri Lintuvuori, Maiju Paananen, Mervi Eskelinen, Tanja Kirjavainen, Ninja Hienonen, Markku Jahnukainen, Helena Thuneberg, Mikko Asikainen, Eira Suhonen, Alisa Alijoki, Nina Sajaniemi, Jyrki Reunamo, Hanna-Leena Kekinen, Risto Hotulainen : Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään: Tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet. Helsinki: Valtioneuvoston kanslia. 2018. s. 81-86. (Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja; 2018, 53).