How social interactions kindle productive online problem-based learning: An exploratory study of the temporal dynamics

Ramy Elmoazen, Mohammed Saqr, Matti Tedre, Laura Hirsto

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på värdpublikationFLAIEC 2022 : Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference 2022. Proceedings of the 1st Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference (FLAIEC 2022).
RedaktörerLaura Hirsto, Sonsoles López-Pernas, Mohammed Saqr, Erkko Sointu, Teemu Valtonen, Sanna Väisänen
Antal sidor9
Volym3383
FörlagCEUR Workshop Proceedings
Utgivningsdatum2023
Sidor68-76
Artikelnummer2919
ISBN (elektroniskt)1613-0073
StatusPublicerad - 2023
Externt publiceradJa
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationsserier

NamnCEUR Workshop Proceedings, CEUR-WS.org
Volym3383
ISSN (elektroniskt)1613-0073

Vetenskapsgrenar

  • 113 Data- och informationsvetenskap
  • 516 Pedagogik

Citera det här