Originalspråk | engelska |
---|---|
Tidskrift | Teaching Education |
Volym | 22 |
Nummer | 1 |
Sidor (från-till) | 1-13 |
Antal sidor | 13 |
ISSN | 1047-6210 |
DOI | |
Status | Publicerad - 2011 |
MoE-publikationstyp | A1 Tidskriftsartikel-refererad |
Vetenskapsgrenar
- 516 Pedagogik
Leena Krokfors, Heikki Kynäslahti, Katariina Stenberg, Auli Toom, Katriina Maaranen, Riitta Jyrhämä, Reijo Byman, Pertti Kansanen
Forskningsoutput: Tidskriftsbidrag › Artikel › Vetenskaplig › Peer review
Originalspråk | engelska |
---|---|
Tidskrift | Teaching Education |
Volym | 22 |
Nummer | 1 |
Sidor (från-till) | 1-13 |
Antal sidor | 13 |
ISSN | 1047-6210 |
DOI | |
Status | Publicerad - 2011 |
MoE-publikationstyp | A1 Tidskriftsartikel-refererad |