Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkfinska
Titel på gästpublikationPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
RedaktörerJarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen
Antal sidor20
UtgivningsortHelsinki
FörlagHelsingin yliopisto
Utgivningsdatum2019
Sidor235-254
ISBN (tryckt)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroniskt)978-851-51-3482-0
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnHelsinki Studies in Education
Nummer52
ISSN (tryckt)1798-8322
ISSN (elektroniskt)2489-2297

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här

Ahtiainen, R., Lahtero, T., & Lång, N. (2019). Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta. I J. Hautamäki, I. Rämä, & M-P. Vainikainen (Red.), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta (s. 235-254). (Helsinki Studies in Education; Nr. 52). Helsinki: Helsingin yliopisto.
Ahtiainen, Raisa ; Lahtero, Tapio ; Lång, Niina. / Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta. Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. redaktör / Jarkko Hautamäki ; Irene Rämä ; Mari-Pauliina Vainikainen. Helsinki : Helsingin yliopisto, 2019. s. 235-254 (Helsinki Studies in Education; 52).
@inbook{6b6a1a8a70e749e29af59170501493da,
title = "Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisj{\"a}rjestelmiin ja rehtoreiden n{\"a}kemyksiin johtajuuden jakamisesta",
keywords = "516 Kasvatustieteet, educational leadership, school principal, principals, educational leadership, leadership structures, distributed leadership",
author = "Raisa Ahtiainen and Tapio Lahtero and Niina L{\aa}ng",
year = "2019",
language = "suomi",
isbn = "978-951-51-3481-3",
series = "Helsinki Studies in Education",
publisher = "Helsingin yliopisto",
number = "52",
pages = "235--254",
editor = "Jarkko Hautam{\"a}ki and Irene R{\"a}m{\"a} and Mari-Pauliina Vainikainen",
booktitle = "Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen",
address = "Suomi",

}

Ahtiainen, R, Lahtero, T & Lång, N 2019, Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta. i J Hautamäki, I Rämä & M-P Vainikainen (red), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Helsinki Studies in Education, nr. 52, Helsingin yliopisto, Helsinki, s. 235-254.

Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta. / Ahtiainen, Raisa; Lahtero, Tapio; Lång, Niina.

Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. red. / Jarkko Hautamäki; Irene Rämä; Mari-Pauliina Vainikainen. Helsinki : Helsingin yliopisto, 2019. s. 235-254 (Helsinki Studies in Education; Nr. 52).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

TY - CHAP

T1 - Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta

AU - Ahtiainen, Raisa

AU - Lahtero, Tapio

AU - Lång, Niina

PY - 2019

Y1 - 2019

KW - 516 Kasvatustieteet

KW - educational leadership

KW - school principal

KW - principals

KW - educational leadership

KW - leadership structures

KW - distributed leadership

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 978-951-51-3481-3

T3 - Helsinki Studies in Education

SP - 235

EP - 254

BT - Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen

A2 - Hautamäki, Jarkko

A2 - Rämä, Irene

A2 - Vainikainen, Mari-Pauliina

PB - Helsingin yliopisto

CY - Helsinki

ER -

Ahtiainen R, Lahtero T, Lång N. Johtaminen perusopetuksessa — katsaus koulujen johtamisjärjestelmiin ja rehtoreiden näkemyksiin johtajuuden jakamisesta. I Hautamäki J, Rämä I, Vainikainen M-P, redaktörer, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Helsinki: Helsingin yliopisto. 2019. s. 235-254. (Helsinki Studies in Education; 52).