Lectio praecursoria: Ympäristö ylittää oppiainerajat

Arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ympäristöopetuksen haasteina

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskaplig

Originalspråkfinska
TidskriftAinedidaktiikka
Volym2
Utgåva1
Sidor (från-till)79-84
Antal sidor6
ISSN2489-5636
StatusPublicerad - jun 2018
MoE-publikationstypB1 Artikel i en vetenskaplig tidskrift

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik
  • 1172 Miljövetenskap

Citera det här

@article{02d69adbde7a4b8eb94b0c84b729fe54,
title = "Lectio praecursoria: Ymp{\"a}rist{\"o} ylitt{\"a}{\"a} oppiainerajat: Arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ymp{\"a}rist{\"o}opetuksen haasteina",
keywords = "516 Kasvatustieteet, 1172 Ymp{\"a}rist{\"o}tiede",
author = "Essi Aarnio-Linnanvuori",
year = "2018",
month = "6",
language = "suomi",
volume = "2",
pages = "79--84",
journal = "Ainedidaktiikka",
issn = "2489-5636",
publisher = "Suomen ainedidaktinen tutkimusseura",
number = "1",

}

TY - JOUR

T1 - Lectio praecursoria: Ympäristö ylittää oppiainerajat

T2 - Arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ympäristöopetuksen haasteina

AU - Aarnio-Linnanvuori, Essi

PY - 2018/6

Y1 - 2018/6

KW - 516 Kasvatustieteet

KW - 1172 Ympäristötiede

M3 - Artikkeli

VL - 2

SP - 79

EP - 84

JO - Ainedidaktiikka

JF - Ainedidaktiikka

SN - 2489-5636

IS - 1

ER -