Listening to vs. experiencing academic expertise: a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students

Kirsi Kettula-Konttas, Sami Berghäll

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på gästpublikationKoulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat : Kasvatustieteen päivät 2005 17.-18.11.2005 Jyväskylässä : verkkojulkaisu
RedaktörerAnna-Leena Huttunen ja Anna Mari Kokkonen (toim.)
Antal sidor11
UtgivningsortJyväskylä
FörlagJyväskylän yliopisto
Utgivningsdatum2005
Sidor293-303
ISBN (tryckt)951-39-2384-3
StatusPublicerad - 2005
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Vetenskapsgrenar

  • 411 Jordbruks- och skogsvetenskaper

Citera det här

Kettula-Konttas, K., & Berghäll, S. (2005). Listening to vs. experiencing academic expertise: a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students. I A-L. H. J. A. M. K. . . (Red.), Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat: Kasvatustieteen päivät 2005 17.-18.11.2005 Jyväskylässä : verkkojulkaisu (s. 293-303). Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto.
Kettula-Konttas, Kirsi ; Berghäll, Sami. / Listening to vs. experiencing academic expertise : a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students. Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat: Kasvatustieteen päivät 2005 17.-18.11.2005 Jyväskylässä : verkkojulkaisu. redaktör / Anna-Leena Huttunen ja Anna Mari Kokkonen (toim.). Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2005. s. 293-303
@inbook{1d8733bc07c645db87c24557e96d0ae9,
title = "Listening to vs. experiencing academic expertise: a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students",
keywords = "411 Agriculture and forestry",
author = "Kirsi Kettula-Konttas and Sami Bergh{\"a}ll",
year = "2005",
language = "English",
isbn = "951-39-2384-3",
pages = "293--303",
editor = "{Anna-Leena Huttunen ja Anna Mari Kokkonen (toim.)}",
booktitle = "Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat",
publisher = "Jyv{\"a}skyl{\"a}n yliopisto",
address = "Finland",

}

Kettula-Konttas, K & Berghäll, S 2005, Listening to vs. experiencing academic expertise: a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students. i A-LHJAMK (red.), Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat: Kasvatustieteen päivät 2005 17.-18.11.2005 Jyväskylässä : verkkojulkaisu. Jyväskylän yliopisto, Jyväskylä, s. 293-303.

Listening to vs. experiencing academic expertise : a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students. / Kettula-Konttas, Kirsi; Berghäll, Sami.

Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat: Kasvatustieteen päivät 2005 17.-18.11.2005 Jyväskylässä : verkkojulkaisu. red. / Anna-Leena Huttunen ja Anna Mari Kokkonen (toim.). Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 2005. s. 293-303.

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

TY - CHAP

T1 - Listening to vs. experiencing academic expertise

T2 - a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students

AU - Kettula-Konttas, Kirsi

AU - Berghäll, Sami

PY - 2005

Y1 - 2005

KW - 411 Agriculture and forestry

M3 - Chapter

SN - 951-39-2384-3

SP - 293

EP - 303

BT - Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat

A2 - null, Anna-Leena Huttunen ja Anna Mari Kokkonen (toim.)

PB - Jyväskylän yliopisto

CY - Jyväskylä

ER -

Kettula-Konttas K, Berghäll S. Listening to vs. experiencing academic expertise: a qualitative insight into the learning experiences of intermediary level business students. I A-LHJAMK, redaktör, Koulutuksen kulttuurit ja hyvinvoinnin politiikat: Kasvatustieteen päivät 2005 17.-18.11.2005 Jyväskylässä : verkkojulkaisu. Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto. 2005. s. 293-303