Lobbareista influenssereihin: Politiikan uudet vaikuttajat

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Sammanfattning

Sosiaalisen median vaikuttajat ovat yhteisöllisyyden asiantuntijoita, koska aktiiviset ja uskolliset seuraajat ovat heidän menestyksensä näkökulmasta avainasemassa.
Yhteisöllisyyttä luodaan aktiivisesti korostamalla vaikuttajan samaistuttavuutta, aktivoimalla seuraajia kysymysten ja vastausten avulla, kannustamalla yhteisön muita jäseniä ja määrittelemällä yhteisön rajoja. Keskeistä yhteisön
rakentamisessa on vaikuttajien kielenkäyttö. Vaikuttajien yhteisöllisestä viestinnästä voidaan ottaa mallia myös organisaatioiden someviestintään.
Originalspråkfinska
Titel på värdpublikationVaikuttava viestintä
Antal sidor16
FörlagProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
Utgivningsdatum2023
Sidor97-112
ISBN (tryckt)978-952-69737-4-6
StatusPublicerad - 2023
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnProComma Academic
FörlagProCom - Viestinnän ammattilaiset ry
ISSN (tryckt)2343-4090

Vetenskapsgrenar

  • 5142 Social- och samhällspolitik
  • 5171 Statslära

Citera det här