Lukion opiskelijoiden ja opettajien ensikokemuksia matematiikan yhteisestä MAY-kurssista

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Sammanfattning

Uusi yhteinen matematiikan kurssi ei näytä lisäävän pitkän matematiikan valintaa. Kurssi koetaan haastavaksi ja opettajat tasapainoilevat pohtien kerratako pikemminkin peruskoulun sisältöjä vai jättääkö enemmän aikaa täysin uusille kurssisi- sällöille ja teknologialle. Tutkimuksemme aineisto valottaa opiskelijoiden ja opettajien näkemyksiä MAY-kurssista.
Originalspråkfinska
TidskriftDimensio
Volym81
Utgåva4
Sidor (från-till)31-37
Antal sidor7
ISSN0782-6648
StatusPublicerad - 2017
MoE-publikationstypD1 Artikel i en branschtidskrift

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här