Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa

Forskningsoutput: Bok/rapportBokProfessionell

Originalspråkfinska
UtgivningsortHelsinki
FörlagViestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto
Antal sidor56
StatusPublicerad - 13 dec 2014
MoE-publikationstypD5 Textbok, professionell manual eller guide eller lexikon

Publikationsserier

NamnViestinnän tutkimusraportteja
FörlagViestinnän tutkimuskeskus CRC
Nr.2
Volym2014
ISSN (tryckt)1799-7933

Vetenskapsgrenar

  • 518 Medie- och kommunikationsvetenskap

Citera det här

Aula, P., Laaksonen, S., Ravaja, N., Salminen, M., & Falco, A. (2014). Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. (Viestinnän tutkimusraportteja; Vol. 2014, Nr. 2). Helsinki: Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto.
Aula, Pekka ; Laaksonen, Salla ; Ravaja, Niklas ; Salminen, Mikko ; Falco, Alessio. / Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. Helsinki : Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, 2014. 56 s. (Viestinnän tutkimusraportteja; 2).
@book{0553d5dfa34845d9ad2fa984f46c0fa2,
title = "Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasis{\"a}ll{\"o}n kuluttamisessa",
keywords = "518 Media- ja viestint{\"a}tieteet",
author = "Pekka Aula and Salla Laaksonen and Niklas Ravaja and Mikko Salminen and Alessio Falco",
year = "2014",
month = "12",
day = "13",
language = "suomi",
series = "Viestinn{\"a}n tutkimusraportteja",
publisher = "Viestinn{\"a}n tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto",
number = "2",
address = "Suomi",

}

Aula, P, Laaksonen, S, Ravaja, N, Salminen, M & Falco, A 2014, Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. Viestinnän tutkimusraportteja, nr. 2, vol. 2014, Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, Helsinki.

Mediamaine : Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. / Aula, Pekka; Laaksonen, Salla; Ravaja, Niklas; Salminen, Mikko; Falco, Alessio.

Helsinki : Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, 2014. 56 s. (Viestinnän tutkimusraportteja; Vol. 2014, Nr. 2).

Forskningsoutput: Bok/rapportBokProfessionell

TY - BOOK

T1 - Mediamaine

T2 - Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa

AU - Aula, Pekka

AU - Laaksonen, Salla

AU - Ravaja, Niklas

AU - Salminen, Mikko

AU - Falco, Alessio

PY - 2014/12/13

Y1 - 2014/12/13

KW - 518 Media- ja viestintätieteet

M3 - Kirja

T3 - Viestinnän tutkimusraportteja

BT - Mediamaine

PB - Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto

CY - Helsinki

ER -

Aula P, Laaksonen S, Ravaja N, Salminen M, Falco A. Mediamaine: Mediayrityksen maineen merkitys digitaalisen mediasisällön kuluttamisessa. Helsinki: Viestinnän tutkimuskeskus CRC, Helsingin yliopisto, 2014. 56 s. (Viestinnän tutkimusraportteja; 2).