On criticality, agency, Consumer Culture Theory and the unpredictable ways one may find oneself in Finland – A conversation with Eric J. Arnould

Joel Hietanen, Eric Arnould

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskaplig

Originalspråkengelska
TidskriftKulutustutkimus.Nyt : Kulutustutkimuksen seuran julkaisu.
ISSN1797-2345
Status!!Accepted/In press - 2019
MoE-publikationstypB1 Artikel i en vetenskaplig tidskrift

Citera det här

@article{28b2d3582d414b34af1a4586d4e7a3c5,
title = "On criticality, agency, Consumer Culture Theory and the unpredictable ways one may find oneself in Finland – A conversation with Eric J. Arnould",
author = "Joel Hietanen and Eric Arnould",
year = "2019",
language = "English",
journal = "Kulutustutkimus.Nyt : Kulutustutkimuksen seuran julkaisu.",
issn = "1797-2345",
publisher = "Kulutustutkimuksen Seura",

}

TY - JOUR

T1 - On criticality, agency, Consumer Culture Theory and the unpredictable ways one may find oneself in Finland – A conversation with Eric J. Arnould

AU - Hietanen, Joel

AU - Arnould, Eric

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Article

JO - Kulutustutkimus.Nyt : Kulutustutkimuksen seuran julkaisu.

JF - Kulutustutkimus.Nyt : Kulutustutkimuksen seuran julkaisu.

SN - 1797-2345

ER -