Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkfinska
Titel på gästpublikationPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
RedaktörerJarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen
Antal sidor27
UtgivningsortHelsinki
FörlagHelsingin yliopisto
Utgivningsdatum2019
Sidor207-233
ISBN (tryckt)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroniskt)978-951-51-3482-0
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnHelsinki Studies in Education
Nummer52
ISSN (tryckt)1798-8322
ISSN (elektroniskt)2489-2297

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här

Kallio, M., Virta, K., Kallio, H., Lampi, L., Tamm, M., Ahtiainen, R., & Hotulainen, R. (2019). Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle. I J. Hautamäki, I. Rämä, & M-P. Vainikainen (Red.), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta (s. 207-233). (Helsinki Studies in Education; Nr. 52). Helsinki: Helsingin yliopisto.
Kallio, Manne ; Virta, Kalle ; Kallio, Heli ; Lampi, Laura ; Tamm, Marja ; Ahtiainen, Raisa ; Hotulainen, Risto. / Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle. Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. redaktör / Jarkko Hautamäki ; Irene Rämä ; Mari-Pauliina Vainikainen. Helsinki : Helsingin yliopisto, 2019. s. 207-233 (Helsinki Studies in Education; 52).
@inbook{74e39f5f01fe42a0a5e27923e75a9277,
title = "Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle",
keywords = "516 Kasvatustieteet",
author = "Manne Kallio and Kalle Virta and Heli Kallio and Laura Lampi and Marja Tamm and Raisa Ahtiainen and Risto Hotulainen",
year = "2019",
language = "suomi",
isbn = "978-951-51-3481-3",
series = "Helsinki Studies in Education",
publisher = "Helsingin yliopisto",
number = "52",
pages = "207--233",
editor = "Hautam{\"a}ki, {Jarkko } and Irene R{\"a}m{\"a} and Mari-Pauliina Vainikainen",
booktitle = "Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen",
address = "Suomi",

}

Kallio, M, Virta, K, Kallio, H, Lampi, L, Tamm, M, Ahtiainen, R & Hotulainen, R 2019, Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle. i J Hautamäki, I Rämä & M-P Vainikainen (red), Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Helsinki Studies in Education, nr. 52, Helsingin yliopisto, Helsinki, s. 207-233.

Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle. / Kallio, Manne; Virta, Kalle; Kallio, Heli; Lampi, Laura; Tamm, Marja; Ahtiainen, Raisa; Hotulainen, Risto.

Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. red. / Jarkko Hautamäki; Irene Rämä; Mari-Pauliina Vainikainen. Helsinki : Helsingin yliopisto, 2019. s. 207-233 (Helsinki Studies in Education; Nr. 52).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

TY - CHAP

T1 - Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle

AU - Kallio, Manne

AU - Virta, Kalle

AU - Kallio, Heli

AU - Lampi, Laura

AU - Tamm, Marja

AU - Ahtiainen, Raisa

AU - Hotulainen, Risto

PY - 2019

Y1 - 2019

KW - 516 Kasvatustieteet

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 978-951-51-3481-3

T3 - Helsinki Studies in Education

SP - 207

EP - 233

BT - Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen

A2 - Hautamäki, Jarkko

A2 - Rämä, Irene

A2 - Vainikainen, Mari-Pauliina

PB - Helsingin yliopisto

CY - Helsinki

ER -

Kallio M, Virta K, Kallio H, Lampi L, Tamm M, Ahtiainen R et al. Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle. I Hautamäki J, Rämä I, Vainikainen M-P, redaktörer, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Helsinki: Helsingin yliopisto. 2019. s. 207-233. (Helsinki Studies in Education; 52).