Opettajan tuki oppijan metakognitiivisen tietoisuuden kehittymiselle

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkfinska
Titel på gästpublikationPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
RedaktörerJarkko Hautamäki, Irene Rämä, Mari-Pauliina Vainikainen
Antal sidor27
UtgivningsortHelsinki
FörlagHelsingin yliopisto
Utgivningsdatum2019
Sidor207-233
ISBN (tryckt)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroniskt)978-951-51-3482-0
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnHelsinki Studies in Education
Nummer52
ISSN (tryckt)1798-8322
ISSN (elektroniskt)2489-2297

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här