Projekt per år
Originalspråk | finska |
---|---|
Titel på värdpublikation | Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta |
Redaktörer | Jarkko Hautamäki, Mari-Pauliina Vainikainen, Irene Rämä |
Antal sidor | 19 |
Utgivningsort | Helsinki |
Förlag | Helsingin yliopisto |
Utgivningsdatum | 2019 |
Sidor | 9-27 |
ISBN (tryckt) | 978-951-51-3481-3 |
ISBN (elektroniskt) | 978-951-51-3482-0 |
Status | Publicerad - 2019 |
MoE-publikationstyp | A3 Del av bok eller annan forskningsbok |
Publikationsserier
Namn | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia |
---|---|
Förlag | Helsingin yliopisto |
Nummer | 52 |
ISSN (tryckt) | 1798-8322 |
ISSN (elektroniskt) | 2489-2297 |
Vetenskapsgrenar
- 516 Pedagogik
- 515 Psykologi
Projekt
- 1 Slutfört
-
Technology-enhanced assessment and training of domain-general cognitive competences
Vainikainen, M.-P. (Principal Investigator), Oinas, S. (Deltagare), Nyman, L. (Deltagare), Asikainen, M. (Deltagare), Hienonen, N. (Annan), Koivuhovi, S. (Deltagare) & Gustavson, N. (Deltagare)
01/01/2018 → 31/01/2022
Projekt: Helsingfors Universitetets treåriga forskningsprojekt