Oppimaan oppimisen arvioinnin teoreettisia lähtökohtia

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkfinska
Titel på värdpublikationPerusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen : Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta
RedaktörerJarkko Hautamäki, Mari-Pauliina Vainikainen, Irene Rämä
Antal sidor19
UtgivningsortHelsinki
FörlagHelsingin yliopisto
Utgivningsdatum2019
Sidor9-27
ISBN (tryckt)978-951-51-3481-3
ISBN (elektroniskt)978-951-51-3482-0
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnKasvatustieteellisiä tutkimuksia
FörlagHelsingin yliopisto
Nummer52
ISSN (tryckt)1798-8322
ISSN (elektroniskt)2489-2297

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik
  • 515 Psykologi

Citera det här