Pedagogik som kritik

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragProfessionell

    Originalspråksvenska
    Titel på gästpublikationWaldforskolans kunskapssyn : Dokumentation från Svenskt Waldorflärarmöte 29–30 januari 2009 på Kulturhuset i Ytterjärna
    Antal sidor5
    FörlagPedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi
    Utgivningsdatum2009
    Sidor17-21
    StatusPublicerad - 2009
    MoE-publikationstypD3 Professionella konferenshandlingar
    EvenemangSvenskt Waldorflärarmöte - Ytterjärna, Sverige
    Varaktighet: 29 jan 200930 jan 2009

    Vetenskapsgrenar

    • 516 Pedagogik

    Citera det här

    Mansikka, J-E. (2009). Pedagogik som kritik. I Waldforskolans kunskapssyn: Dokumentation från Svenskt Waldorflärarmöte 29–30 januari 2009 på Kulturhuset i Ytterjärna (s. 17-21). Pedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi.
    Mansikka, Jan-Erik. / Pedagogik som kritik. Waldforskolans kunskapssyn: Dokumentation från Svenskt Waldorflärarmöte 29–30 januari 2009 på Kulturhuset i Ytterjärna. Pedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi, 2009. s. 17-21
    @inproceedings{dba8d38feec1496eb8836e6f66ce9879,
    title = "Pedagogik som kritik",
    keywords = "516 Pedagogik",
    author = "Jan-Erik Mansikka",
    note = "Volume: Proceeding volume:",
    year = "2009",
    language = "svenska",
    pages = "17--21",
    booktitle = "Waldforskolans kunskapssyn",
    publisher = "Pedagogiska Sektionen, Fria H{\"o}gskolan f{\"o}r Antroposofi",
    address = "Sverige",

    }

    Mansikka, J-E 2009, Pedagogik som kritik. i Waldforskolans kunskapssyn: Dokumentation från Svenskt Waldorflärarmöte 29–30 januari 2009 på Kulturhuset i Ytterjärna. Pedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi, s. 17-21, Svenskt Waldorflärarmöte, Ytterjärna, Sverige, 29/01/2009.

    Pedagogik som kritik. / Mansikka, Jan-Erik.

    Waldforskolans kunskapssyn: Dokumentation från Svenskt Waldorflärarmöte 29–30 januari 2009 på Kulturhuset i Ytterjärna. Pedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi, 2009. s. 17-21.

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragProfessionell

    TY - GEN

    T1 - Pedagogik som kritik

    AU - Mansikka, Jan-Erik

    N1 - Volume: Proceeding volume:

    PY - 2009

    Y1 - 2009

    KW - 516 Pedagogik

    M3 - Konferensbidrag

    SP - 17

    EP - 21

    BT - Waldforskolans kunskapssyn

    PB - Pedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi

    ER -

    Mansikka J-E. Pedagogik som kritik. I Waldforskolans kunskapssyn: Dokumentation från Svenskt Waldorflärarmöte 29–30 januari 2009 på Kulturhuset i Ytterjärna. Pedagogiska Sektionen, Fria Högskolan för Antroposofi. 2009. s. 17-21