Pre-service teachers' strategies of linking physics concepts: Are simple local rules enough to generate complex concept networks

Toni Purontaka, Ismo Koponen, Juha Merikoski

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på gästpublikationProceedings of the 2012 annual conference of Finnish mathematics and science education research association
RedaktörerMarkus Hähkiöniemi, Henry Leppäaho, Pasi Nieminen, Jouni Viiri
Antal sidor9
UtgivningsortJyväskylä
Utgivningsdatum2013
Sidor165-174
ISBN (tryckt)978-951-39-5390-4
StatusPublicerad - 2013
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAnnual Conference of Finnish Mathematics and Science Education Research Association - Jyväskylä, Finland
Varaktighet: 8 nov 20129 nov 2012

Publikationsserier

NamnResearch Report
FörlagDepartment of Teacher Education, University of Jyväskylä
Nummer40
ISSN (tryckt)0357-7562

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här