Primary schools crossing boundaries: A study on extended learning environments in two Finnish village school contexts

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

    Originalspråkengelska
    Titel på gästpublikationLearning across Contexts in the Knowledge Society
    RedaktörerOla Erstad, Kristiina Kumpulainen, Åsa Mäkitalo, Kim Christian Schrøder, Pille Pruulmann-Vengerfeldt, Thuridur Jóhannsdóttir
    Antal sidor14
    UtgivningsortRotterdam
    FörlagSense publishers
    Utgivningsdatum2016
    Sidor131-144
    ISBN (tryckt)978-94-6300-412-1, 978-94-6300-413-8
    ISBN (elektroniskt)978-94-6300-414-5
    DOI
    StatusPublicerad - 2016
    MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

    Publikationsserier

    NamnThe Knowledge Economy and Education
    Nummer9

    Vetenskapsgrenar

    • 516 Pedagogik

    Citera det här