Researching news media: Creating societal impact from research for the media industry and policymakers

Mikko Grönlund, Katja Lehtisaari, Carl-Gustav Linden, Mikko Villi

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på värdpublikationMedia Management Matters : Challenges and Opportunities for Bridging Theory and Practice
RedaktörerUlrike Rohn, Tom Evens
Antal sidor18
UtgivningsortNew York London
FörlagRoutledge
Utgivningsdatum2020
Sidor155-172
ISBN (tryckt)978-0-367-21099-1, 978-0-367-21100-4
ISBN (elektroniskt)978-0-429-26539-6
StatusPublicerad - 2020
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnMedia Management and Economics Series
FörlagRoutledge

Vetenskapsgrenar

  • 518 Medie- och kommunikationsvetenskap

Citera det här