Social Media, Culture, and Identity Construction: From Mass Communication to Communication of the Masses

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på gästpublikationLanguage, Communication, and Intergroup Relations
RedaktörerJake Harwood, Jessika Gasiorek, Herbert D. Pierson, Jon F. Nussbaum, Cynthia Gallois
Antal sidor2
UtgivningsortNew York
FörlagRoutledge
Utgivningsdatum2018
Sidor54-55
ISBN (tryckt)9781138308107
StatusPublicerad - 2018
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Vetenskapsgrenar

  • 518 Medie- och kommunikationsvetenskap

Citera det här

Ehala, M. (2018). Social Media, Culture, and Identity Construction: From Mass Communication to Communication of the Masses. I J. Harwood, J. Gasiorek, H. D. Pierson, J. F. Nussbaum, & C. Gallois (Red.), Language, Communication, and Intergroup Relations (s. 54-55). New York: Routledge.