Students’ motivation on learning material science teaching modules in five countries

Jari Lavonen, Reijo Byman, Anni Loukomies, Veijo Meisalo, C. Constantinou, T. Kyratsi, N. Papadouris, D. Couso, M.I. Hernandez, R. Pinto, E. Hatzikraniotis, M. Kallery, E. Petridou, D. Psillos, P. Kariotoglou, D. Pnevmatikos, A. Spyrtou, S. Lombardi, G. Monroy, I. Testa

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

    Originalspråkengelska
    Titel på gästpublikationContemporary science education research : Learning and Assessment. A collection of papers presented at the ESERA 2009 Conference
    RedaktörerG. Çakmakci , M.F. Taşar
    Antal sidor5
    UtgivningsortAnkara, Turkey
    FörlagPegem Akademi
    Utgivningsdatum2010
    Sidor51-55
    ISBN (tryckt)978-605-364-033-2
    StatusPublicerad - 2010
    MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
    EvenemangESERA 2009 Conference - Istanbul, Turkiet
    Varaktighet: 31 aug 20094 sep 2009

    Vetenskapsgrenar

    • 516 Pedagogik

    Citera det här

    Lavonen, J., Byman, R., Loukomies, A., Meisalo, V., Constantinou, C., Kyratsi, T., ... Testa, I. (2010). Students’ motivation on learning material science teaching modules in five countries. I G. Çakmakci , & M. F. Taşar (Red.), Contemporary science education research: Learning and Assessment. A collection of papers presented at the ESERA 2009 Conference (s. 51-55). Ankara, Turkey: Pegem Akademi.