Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkfinska
Titel på gästpublikationTutkimuksesta luokkahuoneisiin
RedaktörerMatti Rautiainen, Mirja Tarnanen
Antal sidor23
UtgivningsortJyväskylä
FörlagSuomen ainedidaktinen tutkimusseura
Utgivningsdatum31 jan 2019
Sidor201-223
ISBN (elektroniskt)978-952-5993-26-4
StatusPublicerad - 31 jan 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnAinedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja
Nummer15
ISSN (tryckt)1799-9596
ISSN (elektroniskt)1799-960X

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här

van den Berg, M., & Ouakrim-Soivio, N. (2019). Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa. I M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Red.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (s. 201-223). (Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; Nr. 15). Jyväskylä: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura.
van den Berg, Marko ; Ouakrim-Soivio, Najat. / Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa. Tutkimuksesta luokkahuoneisiin. redaktör / Matti Rautiainen ; Mirja Tarnanen. Jyväskylä : Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, 2019. s. 201-223 (Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; 15).
@inbook{427f0493d6ad453d9d3b2429869b816d,
title = "Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa",
keywords = "516 Kasvatustieteet, lukiokoulutus, lukiolaiset, Historian opetus, oppimistulokset - kansainv�linen vertailu (ysa), historian tekstitaidot, historian didaktiikka, arviointi, lukiolaisten historian taidot, historical literacy, didactics of history, assessment, working methods in history",
author = "{van den Berg}, Marko and Najat Ouakrim-Soivio",
year = "2019",
month = "1",
day = "31",
language = "suomi",
series = "Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja",
publisher = "Suomen ainedidaktinen tutkimusseura",
number = "15",
pages = "201--223",
editor = "Matti Rautiainen and Mirja Tarnanen",
booktitle = "Tutkimuksesta luokkahuoneisiin",
address = "Suomi",

}

van den Berg, M & Ouakrim-Soivio, N 2019, Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa. i M Rautiainen & M Tarnanen (red), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin. Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja, nr. 15, Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, Jyväskylä, s. 201-223.

Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa. / van den Berg, Marko; Ouakrim-Soivio, Najat.

Tutkimuksesta luokkahuoneisiin. red. / Matti Rautiainen; Mirja Tarnanen. Jyväskylä : Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, 2019. s. 201-223 (Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; Nr. 15).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

TY - CHAP

T1 - Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa

AU - van den Berg, Marko

AU - Ouakrim-Soivio, Najat

PY - 2019/1/31

Y1 - 2019/1/31

KW - 516 Kasvatustieteet

KW - lukiokoulutus

KW - lukiolaiset

KW - Historian opetus

KW - oppimistulokset - kansainv�linen vertailu (ysa)

KW - historian tekstitaidot

KW - historian didaktiikka

KW - arviointi

KW - lukiolaisten historian taidot

KW - historical literacy

KW - didactics of history

KW - assessment

KW - working methods in history

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

T3 - Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja

SP - 201

EP - 223

BT - Tutkimuksesta luokkahuoneisiin

A2 - Rautiainen, Matti

A2 - Tarnanen, Mirja

PB - Suomen ainedidaktinen tutkimusseura

CY - Jyväskylä

ER -

van den Berg M, Ouakrim-Soivio N. Suomalaisten ja ruotsalaisten lukiolaisten historian tekstitaidot vertailussa. I Rautiainen M, Tarnanen M, redaktörer, Tutkimuksesta luokkahuoneisiin. Jyväskylä: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura. 2019. s. 201-223. (Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; 15).