Sammanfattning
Artikkelissa välitetään kokemuspohjaisia tarinoita yhden Helsingin yliopiston opettajien vertaismentorointiryhmän toiminnasta ja kehystetään vertaismentorointia käsitteellisesti. Päähenkilöt ovat kaksi mentoria ja neljä aktoria.
Keskiössä ovat ryhmän vertaismentorointitapaamiset, joissa ryhmän jäsenten tarinat toimivat reflektiotyökaluina. Tämän artikkelin tarinat voivat toimia työkaluina vertaismentoroinnin kehittämisessä.
Keskiössä ovat ryhmän vertaismentorointitapaamiset, joissa ryhmän jäsenten tarinat toimivat reflektiotyökaluina. Tämän artikkelin tarinat voivat toimia työkaluina vertaismentoroinnin kehittämisessä.
Originalspråk | finska |
---|---|
Tidskrift | Yliopistopedagogiikka |
Volym | 23 |
Nummer | 2 |
Sidor (från-till) | 27-29 |
Antal sidor | 3 |
ISSN | 2242-8070 |
Status | Publicerad - 2016 |
MoE-publikationstyp | B1 Artikel i en vetenskaplig tidskrift |
Vetenskapsgrenar
- 516 Pedagogik