Projekt per år
Originalspråk | engelska |
---|---|
Titel på värdpublikation | International Perspectives on Knowledge and Quality : Implications for Innovation in Teacher Education Policy and Practice |
Redaktörer | Brian Hudson, Christina Olin-Scheller, Niklas Gericke, Martin Stolare |
Antal sidor | 18 |
Förlag | Bloomsbury Academic |
Utgivningsdatum | feb. 2022 |
Utgåva | 1st |
Sidor | 45-62 |
ISBN (tryckt) | 978-1-3501-7840-3 |
ISBN (elektroniskt) | 978-1-3501-7842-7 |
Status | Publicerad - feb. 2022 |
MoE-publikationstyp | A3 Del av bok eller annan forskningsbok |
Publikationsserier
Namn | Reinventing Teacher Education |
---|---|
Förlag | Bloomsbury |
Vetenskapsgrenar
- 516 Pedagogik
-
Suomalaisen opettajankoulutuksen rakentuminen
Säntti, J., Salminen, J., Koski, K. A., Vuorio, A. & Puustinen, M.
01/01/2012 → …
Projekt: Forskningsprojekt
-
HisLit: Engaging in disciplinary thinking: historical literacy practices in Finnish general upper secondary schools
Rantala, J., Ouakrim-Soivio, N., van den Berg, M., Manninen, M., Khawaja, A. & Puustinen, M.
01/09/2016 → 31/08/2020
Projekt: Forskningsprojekt