Teaching methods in the upper secondary school physics classroom: a survey of student expectations

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

    Originalspråkengelska
    Titel på värdpublikationProceedings of the Fifth International ESERA Conference on contributions of research to enhancing students' interest in learning science, Barcelona, Spain, 28 August - 1 September
    RedaktörerR. Pintó, D. Couso
    Antal sidor5
    UtgivningsortBarcelona
    FörlagEuropean Science Education Research Association ESERA
    Utgivningsdatum2005
    Sidor429-433
    StatusPublicerad - 2005
    MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
    EvenemangESERA Conference - Barcelona
    Varaktighet: 1 jan. 1800 → …

    Bibliografisk information

    689-1129-1 (CD-ROM)

    Vetenskapsgrenar

    • 516 Pedagogik
    • kemia
    • opetus
    • lukio

    Citera det här