Teoreettisia ja metodologisia lähtökohtia virtuaaliyliopiston verkkokurssin opettajien ja suunnittelijoiden käsityksien tutkimiseksi

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

    Originalspråkfinska
    Titel på gästpublikationTuovi 2 : [ITK'04] Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2004 -konferenssin yhteydessä pidetyn tutkijatapaamisen artikkelit
    RedaktörerJarmo Levonen, Tiina Järvinen, Simo Kaupinmäki
    Antal sidor7
    UtgivningsortTampere
    FörlagTampereen yliopistopaino
    Utgivningsdatum2005
    Sidor92-98
    ISBN (elektroniskt)951-44-6038-3
    StatusPublicerad - 2005
    MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
    EvenemangInteractive Technology in Education conference - Hämeenlinna, Finland
    Varaktighet: 21 apr 200421 apr 2004

    Publikationsserier

    NamnHypermedialaboratorion verkkojulkaisuja
    Nummer8
    ISSN (tryckt)1458-9974

    Vetenskapsgrenar

    • 516 Pedagogik
    • verkko-opetus

    Citera det här

    Tissari, V. (2005). Teoreettisia ja metodologisia lähtökohtia virtuaaliyliopiston verkkokurssin opettajien ja suunnittelijoiden käsityksien tutkimiseksi. I J. Levonen, T. Järvinen, & S. Kaupinmäki (Red.), Tuovi 2: [ITK'04] Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2004 -konferenssin yhteydessä pidetyn tutkijatapaamisen artikkelit (s. 92-98). (Hypermedialaboratorion verkkojulkaisuja; Nr. 8). Tampere: Tampereen yliopistopaino.