Postmoderni perhe toimintaympäristönä

Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkfinska
Titel på gästpublikationOnnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa
RedaktörerRitva Jakku-Sihvonen
Antal sidor24
UtgivningsortHelsinki
FörlagOpetushallitus
Utgivningsdatum1997
Sidor39-63
ISBN (tryckt)952-13-0022-1
StatusPublicerad - 1997
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Publikationsserier

NamnArviointi
FörlagOpetushallitus
Nummer3/1997
ISSN (tryckt)1238-4453

Vetenskapsgrenar

  • 515 Psykologi
  • 516 Pedagogik

Citera det här

Hautamäki, A. (1997). Postmoderni perhe toimintaympäristönä: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. I R. Jakku-Sihvonen (Red.), Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa (s. 39-63). (Arviointi ; Nr. 3/1997). Helsinki: Opetushallitus.
Hautamäki, Airi. / Postmoderni perhe toimintaympäristönä : Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. redaktör / Ritva Jakku-Sihvonen. Helsinki : Opetushallitus, 1997. s. 39-63 (Arviointi ; 3/1997).
@inbook{503a1734105842739b385ae311b4c6db,
title = "Postmoderni perhe toimintaymp{\"a}rist{\"o}n{\"a}: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde",
keywords = "515 Psykologia, Social class, activity environment, language code, self-regulative capacities, 516 Kasvatustieteet, Authoritarian, Laissez-faire and authoritative parenting",
author = "Airi Hautam{\"a}ki",
year = "1997",
language = "suomi",
isbn = "952-13-0022-1",
series = "Arviointi",
publisher = "Opetushallitus",
number = "3/1997",
pages = "39--63",
editor = "Ritva Jakku-Sihvonen",
booktitle = "Onnistuuko oppiminen",
address = "Suomi",

}

Hautamäki, A 1997, Postmoderni perhe toimintaympäristönä: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. i R Jakku-Sihvonen (red.), Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. Arviointi , nr. 3/1997, Opetushallitus, Helsinki, s. 39-63.

Postmoderni perhe toimintaympäristönä : Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. / Hautamäki, Airi.

Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. red. / Ritva Jakku-Sihvonen. Helsinki : Opetushallitus, 1997. s. 39-63 (Arviointi ; Nr. 3/1997).

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

TY - CHAP

T1 - Postmoderni perhe toimintaympäristönä

T2 - Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde

AU - Hautamäki, Airi

PY - 1997

Y1 - 1997

KW - 515 Psykologia

KW - Social class, activity environment, language code, self-regulative capacities

KW - 516 Kasvatustieteet

KW - Authoritarian, Laissez-faire and authoritative parenting

M3 - Kirjan luku tai artikkeli

SN - 952-13-0022-1

T3 - Arviointi

SP - 39

EP - 63

BT - Onnistuuko oppiminen

A2 - Jakku-Sihvonen, Ritva

PB - Opetushallitus

CY - Helsinki

ER -

Hautamäki A. Postmoderni perhe toimintaympäristönä: Kodin ja koulun vuorovaikutussuhde. I Jakku-Sihvonen R, redaktör, Onnistuuko oppiminen : Oppimistuloksien ja opetuksen laadun arviointiperusteita peruskoulussa ja lukiossa. Helsinki: Opetushallitus. 1997. s. 39-63. (Arviointi ; 3/1997).