The Role of the Media Industry When Participation Is a Product

José Manuel Noguera Vivo, Melanie Bourdaa, Mikko Villi, Nora Nyiro, Emiliana de Blasio

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Originalspråkengelska
Titel på gästpublikationAudience transformations : Late modernity´s shifting audience positions
RedaktörerNico Carpentier, Kim Schrøder, Lawrie Hallett
FörlagRoutledge
Utgivningsdatum2013
Sidor172-190
ISBN (tryckt)978-0-415-82736-2
StatusPublicerad - 2013
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annan forskningsbok

Vetenskapsgrenar

  • 518 Medie- och kommunikationsvetenskap

Citera det här

Noguera Vivo, J. M., Bourdaa, M., Villi, M., Nyiro, N., & de Blasio, E. (2013). The Role of the Media Industry When Participation Is a Product. I N. Carpentier, K. Schrøder, & L. Hallett (Red.), Audience transformations: Late modernity´s shifting audience positions (s. 172-190). Routledge.