Toimintakykyajattelu perusopetuksen ja toisen asteen välisessä tiedonsiirrossa

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelProfessionell

Sammanfattning

Vetovoimala-hankkeen tavoitteena on erityisen ja vaativan erityisen tuen asiakkaiden ammatilliseen koulutukseen ohjaamisen ja siirtymävaiheen palvelujen kehittäminen. Tässä artikkelissa kuvaillaan lyhyesti Vetovoimala-hankkeen tuloksia toimintakykyä arvioivien työkalujen osalta perusopetuksen ja toisen asteen ammatillisen erityisopetuksen välisessä tiedonsiirrossa. Hankkeesta julkaistiin syksyllä 2020 kokoomateos ”Vetovoima kasvaa yhteistyöllä: Vetovoimalan hyvät käytänteet ohjaukseen ja erityisen tuen tarpeen tunnistamiseen”, jonka luku ”Toimintakykyajattelu perusopetuksen ja toisen asteen välisessä tiedonsiirrossa” on tämän artikkelin pohjana.
Originalspråkfinska
Tidskrifte-Erika: Erityispedagogista tutkimusta ja koulutuksen arviointia
Volym2020
Nummer2
Sidor (från-till)35-41
Antal sidor7
StatusPublicerad - 26 okt. 2020
MoE-publikationstypD1 Artikel i en branschtidskrift

Vetenskapsgrenar

  • 516 Pedagogik

Citera det här